Znalezienie pracy na własną rękę może być naprawdę długotrwałe oraz demotywujące. Mimo tego, że na portalach z ofertami pracy znajdziemy ich naprawdę dużo, to często pomimo wysłania swojego CV, nie otrzymujemy żadnej odpowiedzi. Właśnie z myślą o osobach, które nie raz były w takiej sytuacji powstały tak zwane agencje pracy. Z ich pomocą zatrudnienie znajdziemy zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami. W treści tego artykułu przybliżmy Ci funkcjonowanie agencji pracy, przedstawimy etapy rekrutacji, które przejdziesz oraz powiemy, jak wybrać agencję pracy, której usługi w pełni Cię zadowolą. Brzmi interesująco? W takim razie koniecznie czytaj dalej, a na pewno nie pożałujesz.
Agencja pracy – jak wygląda proces rekrutacji?
W momencie, w którym wybraliśmy już agencję pracy, do której chcemy się wybrać, aby w pełni skorzystać z jej usług, musimy przejść najpierw przez proces rekrutacyjny. Pierwszym jego krokiem jest złożenie aplikacji. Ta powinna zawierać wszystkie nasze dane osobowe oraz dotyczące wykształcenia i doświadczania zawodowego. Po pozytywnej ewaluacji naszej aplikacji agencja pracy dopasuje ją do jednego z dostępnych stanowisk oraz zweryfikuje nasze kompetencje. Jeżeli nie natrafimy na żaden problem, to w tym momencie nasza aplikacja trafi już do pracodawcy, a ten zaprosi nas na ewentualną rozmowę rekrutacyjną.
Agencja pracy – wybierz profesjonalne podejście
Od tego, na jaką agencję pracy się zdecydujemy, zależy naprawdę wiele. Chcemy przecież, żeby pełnione na naszą rzecz usługi miały jak najwyższy możliwy poziom. Tak jest tylko w przypadku profesjonalnych agencji pracy z długoletnim stażem, takich jak na przykład https://remedyhr.pl/. Ich pracownicy zajmą się nami, najlepiej jak potrafią i z chęcią doradzą podczas całego procesu rekrutacyjnego. Jeżeli, więc zależy Ci na profesjonalizmie oraz jak najszybszym znalezieniu wartościowościowego zatrudnienia, to nie zwlekaj i już dziś zgłoś się do wybranej agencji pracy.